Lycklighetsoutline

Fick en idé precis. Sitter här i ett litet halvbreakdown inför våran första extended essay-deadline som är på fredag. Eftersom jag verkligen inte orkar sitta här tokstressad och rent ut sagt panikslagen över skolgrejer när det bara är ett fåtal dagar kvar av terminen så tänkte jag punkta upp en positivitetslista här nedanför. Helt enkelt saker som jag har att se fram emot. Nummer ett är faktiskt redan på fredag. Så!
  1. Fredag. Extended Essay research-question - done!
  2. Måndag. Grillfest hemma hos Emma med de bästa.
  3. 5 juni. Sista lektionen; sommarlovet börjar lite inofficiellt sådär!
  4. 11 juni. Skolavslutning; sommarlovet börjar officiellt! (Och så får vi äntligen reda på alla preliminära betyg)
  5. 12 juni. Italien! Jag och familjen drar till Neapel :)!
  6. 19 juni. Midsommar!
  7. 22 juni. Börjar på mitt sommarjobb. Kan tänkas vara negativt, men jag tycker mest att det ska bli så otroligt spännande! Och jag är inte alls ledsen för att jag missar min Gud uppe i Borlänge samma dag. Nepp, det svider inte. Alls.
  8. 1 juli. Vet att det är löjligt, men första juli är för mig det perfekta datumet. Alltid en bit in på sommarlovet även fast det samtidigt är långt kvar tills skolan börjar. (Så närmar ju sig också min stora dag)
  9. 6 juli. Vad händer då? Då blir jag arton! Kommer bli super (liten ordvits där ja)!
  10. 7 juli. Kommer då vakna upp och verkligen inse att jag får gå ut på krogen eller göra vad helst jag vill (nästan).
  11. 28 juli. England med Insan! (Här blir det ett enormt hopp för att skippa negativa grejer)
  12. 4 september. Tycker fortfarande att det finns en liten chans att jag är på Gröna Lund.
  13. 17 september. Tåg med Ines upp till Göteborg.
  14. 18 september. Behöver jag ens skriva det? Haha, Håkan, min Gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0