Onsdag

Tydligen så snöade det här i Malmö idag. I wouldn't know, though. Vill ni veta varför? Jo, för när jag kom hem klockan kvart över ett idag så tänkte jag att jag skulle 'vila lite' och la mig därför i sängen och ställde väckarklockan en timme fram. Klockan fem vaknade jag igen. Hihi, fyra timmars sömn mitt på dagen gör en ganska gott om jag får säga det själv. Dessutom så missade jag det obehagliga snöfallet som präglat Malmös invånare idag. Stort plus. Att jag börjar klockan åtta imorgon för att få influensavaccin känns dock inte super. Inte vaccinet alltså, det är inget negativt. Att vakna innan klockan sju imorgon är det som stör. Att mina lektioner börjar halvett på eftermiddagen gör inte saken bättre. Men men, jag ska inte klaga. Ingen snö imorgon dock, snälla.

I Malaga var det tjugosex grader idag, fast jag är inte bitter. Bitterhet existerar liksom inte i min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0