Den 2:a juni klockan 17, mina vänner

Då springer jag och världens bästa IB:are ut från Malmö Borgarskola för allra sista gången! Vi är först, såklart. Vad annars? Lycka. Direkt därefter följer min kära bästa vän Ines klass, så jag hinner förhoppningsvis se dem också. Sjukt så nära i framtiden detta är. Jag har helt seriöst gåshud i skrivande stund. 59 dagar kvar! Dags att börja skriva inbjudningar antar jag. Och gömma fula bebisbilder så mamma inte ens får möjligheten till att välja fel till skylten. Och vad i helvete ska vi servera på min studentmottagning? Måste välja meny snart. Iallafall ingen smörgåstårta. Vägrar smörgåstårta. Fast jag ska inte äta ändå. Champagne från morgon till kväll, JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0