En lördagsnatt (jag är trött - varnar er redan innan ni börjar läsa)

Jag och bästis gick och såg Avatar ikväll med en tragisk förhoppning om att få trasha den totalt, sänka ned den i fördärvet och stampa på den tills man inte kunnat se röken av all beröm som östs över den. Fast planen sprack. Den var grym. Jag älskade den. Jag vill också leva om 150 år och åka iväg till en ny planet där det bor blåa snygga (det kan ju inte vara helt okej att tycka att de är snygga?) varelser som är grymma på pilskytte och som pratar värsta häftiga språket och som i princip kan kommunicera direkt med naturen och som är så godhjärtade att de får de hårdaste stenhjärtan att smälta.

Planen sprack som sagt.

Kommentarer
Postat av: penöt

jag ska se den igen ikväll, ha ha ha.. "inte skitbraa.." nej, den va grym.

2010-04-25 @ 19:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0