Denna onsdag..

.. är jag otroligt trött på exam revision. Ser även dubbelt efter att ha stirrat på min dator fyra dagar i sträck. Dessutom så tappade jag precis min iPod i vitlökssåsen som ligger kvarbliven på den tallrik där den falafel som är det enda jag ätit idag låg tidigare (fatta hur invecklad den meningen var). Inser ni hur sunkigt det är? För ungefär så sunkigt är hela mitt rum, inkluderar mig själv där, efter att jag suttit inlåst och pluggat alla de här dagarna.

Summan av kardemumman är att jag seriöst överväger att dra med någon välvillig människa ut ikväll, trots den mastodontbakfylla som isåfall troligtvis skulle prägla en annars produktiv morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0