Ett bagageutrymme från paradiset

Om paradiset heter Tysklands bordershop.

Mamma och Robban tog färjan över till Tyskland idag för att handla alkohol till min student. När jag kom ut och mötte dem vid bilen stod mamma med en skottkärra i högsta hugg och lastade ur bagageluckan. Det blev minst sagt ett par rundor mellan bilen och källaren innan allt var avlastat. Nu ser vår källare ut som om den tillhörde en smugglare. I don't hate it. Jag är redo för ett par veckor av alkoholmissbruk, med start den 24:e maj. Först campingtripp med klasskamraterna, sedan utsparkslekar, sedan student, sedan studentfester och sedan en fortsatt jäkligt trevlig sommar. FYI så kan jag i skrivande stund helt ärligt ställa mig upp och säga att jag varit spiknykter sedan den 19:e mars. Hade jag varit med i AA hade jag redan hunnit få ett gäng utmärkelser. Nu ska jag dock försöka köra fullt ut every hour of the day tills friheten kommer. Det är inte länge till. Inte länge alls.

Kommentarer
Postat av: Miaaaaaaaaaaaaaaaaaa

NU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

2010-05-13 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0