En vecka kvar! (Nu får ni stå ut med fjortisinlägg)

Om en vecka är jag nog så spänd att jag nästan storknar. Då, om sju dagar, är det bara några timmar kvar till Håkans konsert här på Konserthuset i Malmö. Pratade med Insan om konserten för några dagar sedan. Det lät ungefär såhär:
- Angeliqua, du.. Det är ändå lite så.. Jag vet inte, alltså inför konserten..
- Nervöst menar du?
- Njaa, jo precis, nervöst.
- Joo, jag vet. Ines, du vet att det faktiskt kan hända att han kommer ut och går bland publiken. Och vi sitter längst fram..
- .. Ohno, herregud.
- Heerrrreeguhuud. [Här inser jag innebörden av det jag precis sagt]

Gud vad vi ska fota och filma. Gud vad ni kommer att få stå ut med videoklipp och foton ifrån konserten efteråt. Ni som ännu inte gillar Håkan kommer antagligen bli hjärntvättade till att tycka om honom, utan er vetskap, bara genom att kolla in i min blogg då och då. Fast det gör er nog bara gott tror jag!

Håkan Hellström - Brännö Serenad

Kommentarer
Postat av: Ini

oh.my.god :)

2009-02-21 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0