Ett lite udda stressmoment

Då och då blir jag superstressad över de mest underliga sakerna. Just nu är jag jättestressad över att alla bloggar som jag följer blir uppdaterade sådär tio gånger om dagen. Jag hinner inte med! Dra ner på tempot människor, sätt på en mysig låt (hint: titta nedan), ta en kopp kaffe och relaxa. Elva inlägg om dagen är inte nödvändigt, jag lovar!



Kvällen spenderas för övrigt med Leoparden, som jag nog måste säga är det värsta litterära verket jag någonsin låtit mina stackars ögon läsa. Jag brukar alltid se en viss charm i udda böcker, men den här är ovanligt tråkig. Generationen med människor som bestämde att den här boken skulle klassas som en klassiker borde -------.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0