Men godkväll, Herr Hellström!

Fyra och en halv timme kvar tills gardinerna går upp på konserthuset i Malmö. Ska äntligen få se min älskade Håkan. Overkligt. Har redan packat väskan jag ska ha med mig så att jag är säker på att jag inte glömmer biljetterna, haha. Och kameran ska jag tömma nu, för att sedan sätta den på laddning tills jag går. Och vad ska jag ha på mig ikväll? En randig topp, vad annars när man ska se denna underbart randiga varelse för första gången? Undrar vad han kommer att ha på sig. Tror han kör på den lite mer uppklädda stilen än vad han gjort på sina klubb-spelningar, då det ju faktiskt är på Malmö Konserthus. Kostymbyxor (de beiga, I just know it), skjorta, hängslen och finskor. Ska vi slå vad?

Lägger in älskade Tro och tvivel nu. Tror att han öppnar med den, hade vart perfekt :). Ha en jättetrevlig lördag kära bloggvärld, för det kommer jag att ha. Detta kommer att bli den bästa lördagen i hela mitt sjutton och ett halvt-åriga liv. Nåväl, njut av Tro och tvivel så som jag gör varenda gång jag hör den:



Kanske uppdaterar innan jag åker. Annars får det bli imorgon eller inatt! :)
Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0