Ett nytt inlägg!

Det trodde ni inte va? Haha nej, jag lade ner bloggen för ett tag, saknade helt och hållet motivation. Loggade in på publishme av ren vana, men slogs sedan av upptäckten att jag inte hade ett ord att skriva. Så, nu sitter jag här, två veckor efter, och funderar på hur jag ska göra. Borde jag starta en ny blogg och därmed göra en riktig nystart eller bara fortsätta att blogga här på min underbara domän? Vi får se, vi får se. Medan världen håller andan i väntan på mitt beslut tänkte jag lägga upp en liten video, då jag äntligen förstått hur man gör, thöhö. Kollade in en sida lite närmare och hittade instruktioner. Tänka sig vad man kan finna när man inte letar efter det..! Iallafall, tittade i min kalender tidigare idag och såg att det bara är 46 dagar kvar tills våran kära Håkan kommer till Malmö :), så vad passar då bättre att lägga upp här än en förskräckligt bra video som visar ett förskräckligt bra uppträdande av Håkan Hellström? Thought so, så här är den: Håkan Hellström, Nu Kan Du Få Mig Så Lätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0