Lars Winnerbäck på Peace & love

Minus frisyren så kan inte ens de mest inbitna Winnerbäck-hatarna uttala sig negativt om nedanstående klipp. Det är fint, det bara är det. Och jag önskar såklart att jag varit där. Precis lika mycket som jag önskar att jag befann mig på samma festival nu, eftersom Lasse W i skrivande stund gör sin tredje spelning för veckan. Om en timme är det dags för dubbel-J (även känd som Jonathan Johansson) och om två och en halvtimme går han med stort H upp på scen. Jag är så ledsen över att missa det att jag inte vet vad. Fast nu handlade det ju inte om Håkan Hellström utan om att jag ville visa er ett väldigt fint Winnerbäck-klipp. Låten heter Timglas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0