"Ja hejsan, jag ringer ifrån Morgonpasset i p3"

Medan jag satt och pluggade på skolbiblioteket idag så ringde min mobil. Det var Morgonpasset i p3 som ringde och frågade ifall jag kom ihåg en låtönskning som jag gjort för några månader sedan. Lite sådär halvchockerat svarade jag efter viss betänketid att jo, det gjorde jag nog lite sådär halvt. "En Håkan Hellström-låt, ellerhur?". Ja, sa jag, eftersom det ju är ganska troligt att jag skulle göra just det.

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
hade jag tydligen efterfrågat på deras hemsida för ett tag sedan, och imorgon emellan 9.20 och 9.45 får ni tuna in på p3 för någongång då framför jag min fina låtönskning live i Morgonpasset. Vilken är låten då, undrar ni som inte är insatta i Håkans mästerverk. Här är den :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Jag har ingen aning. Förbannad är jag iaf, popcirkus borde dom hålla hårt om. Det va väl dom som klantade sig, som inte gjorde så mycket reklam för det. Va ska man nu se på tv?

Förresten! Vilken härlig blogg. Tummen upp för din underbara musiksmak! :)

2009-05-10 @ 20:00:20
URL: http://aprilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0