Joshua Radin

Jag får inte nog av honom. Det verkar vara helt omöjligt. Man vet att jag fått en ny craze (hittade kanske på det ordet själv, vet inte riktigt) när en artist efter bara en vecka befinner sig på plats nummer sju över mina mest spelade artister. De enda som ligger före Joshua är Håkan, Winnerbäck, The Killers, Timo, The Sounds och PB&J. Han gick precis förbi Jonathan Johansson (!).

Jag sitter seriöst här mitt i natten och analyserar min statistik från lastfm. Smått skumt. Fast jag tycker faktiskt att det är rätt intressant. Något som är ännu mer intressant är att Joshua spelade i Malmö för två veckor sen. Något som kanske händer sådär en gång någonsin. När började jag lyssna på honom? Veckan efter. Veckan efter, ja. Men det är lugnt. Jag lovar. Fast jag tror att jag är lite kär i honom. Un petit peu. Åh, underbara röst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0