På grund av anonymiteten..

.. kan jag ju dela med mig av anledningen till att jag inte gick ut i onsdags, inte igår och förmodligen inte kommer att gå ut idag, trots att vår kära malmöfestival drar igång ikväll. Har blivit smittad av ett virus som gett mig en massa blåsor i munnen, på händerna och på fötterna. EEwww, I know. Inte velat berätta det, förrän jag såg den patetiska bloggstatistiken! Och nej, det är inte någon slags "inappropriate disease" som man får genom några "inappropriate actions".  Hahaha, nej men ja..

Mm, och ifall ni ändå hittat hit så får ni lov att vara någorlunda äcklade för hade jag läst det här i någon annans blogg hade jag inte reagerat på något annat sätt. Men usch, det är så synd om mig :(. Har inte kunnat äta, eftersom det gör så satans ont i munnen. Jag pratar som en utvecklingsstörd när det är som värst, och jag vill inte ens ta mig själv i ansiktet med mina händer. Har sådan där handsprit som jag köpte i Paris som jag använder hela tiden, eftersom att jag ironiskt nog ända sedan jag var liten haft värsta bacillskräcken och HATAR att t ex röra på dörrhandtag och andra bakteriefällor. Verkar som att jag borde ha börjat använda handspriten tidigare så att jag inte smittats av det här jäkla viruset. Äckliga parisare, äckliga parisiska metro och äckliga franska man som nös på mig mitt i stan. Vet att jag fick det här av honom! Äckel!

Nej, nu ska jag fortsätta med mammas festprogram till bröllopet. Hon kommer få slaganfall när hon kommer tillbaks och ser att jag inte gjort något än :P. Skulle börjat igår morse och varit färdig ungefär nu.. Haha, stackars mamma, hon stressar alldeles för mycket inför den här dagen. Ska förresten lägga upp en bild på min brudtärneklänning snart! Den är insydd och klar, fotar den kanske ikväll om jag stannar hemma. Vilket jag kommer få göra sista fredagskvällen på sommarlovet. Ah, poor me :(

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack! Vi väntar på att få se dej i klänning!!

2008-08-16 @ 16:22:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0