Sunday it is :)

And the sun is shining!

Var vaken lite väl sent igår för att bara ha varIt hemma, så lite trött är jag idag. Men annars känns allting jättebra, the sun is shining och det är helg.  Synd att jag har en massa "innegrejer" att göra idag bara. Ska ta och lägga mig i badkaret och läsa de där 50 sidorna till svenskan imorgon, sen ska jag fixa det sista med festprogrammet (jag vet att jag tjatar om det hela tiden) innan jag nog sätter mig i trädgården med resten av läxorna. Iallafall om det fina vädret håller i sig :). Sedan ska jag och mamma ha lite "rehearsal" när det gäller våra klänningar. Vi måste se så att allt sitter som det ska med bh:arna utan band, och framförallt kolla så att mammas klänning överhuvudtaget passar. Hon, det värsta träningsfreaket av de alla, har tydligen lyckats lägga på sig kilon de här månaderna innan bröllopet. Gud vad elakt det lät, haha, men det är hon som berättat vad vågen stod på, inte jag som märkt det bara av att se på henne alltså. Hon rullar inte fram om man säger så ;). Men ja, annars får hon helt enkelt svälta sig den här veckan. Finns helt enkelt inga andra alternativ :P.

SEX DAGAR KVAR NU, SJUUUKT!

Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är hon vacker! Ibland kan man bli riktigt avis hehe ;)

2008-08-31 @ 14:01:01
URL: http://contactghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0