Torsdag

Jag älskar torsdagar! Börjar 10.20, har ekonomi, äter lunch, har franska och sen slutar jag 13.15 :). Idag fick jag dck stanna kvar för att först jobba på ett engelskagrupparbete med Mia, och sen gå på första mötet med make poverty history, en organisation på min skola som sysslar med välgörenhet. De, eller vi, samlar ihop pengar på en massa olika sätt, som sedan skickas till olika projekt runt om i världen. Så nu ska jag make up för mina 17 år av egoism ;). Dessutom får jag CAS-hours för det. Skojar alltså, jag gör det av ren good will. Hann med att göra alla mina läxor medan jag väntade på mötet, jätteskönt :). Ska bara ta och bränna Parisbilderna till min lilla vän Ines, som tjatat ett bra tag nu. Imorgon ska vi ha en liten filmkväll hemma hos henne med några andra tjejer, trevligttrevligt :). Tror ni man kan få tag i en någorlunda bra version av satc nu? Anyways, det är vad det blir imorgon. Alternativet är fest i Höllviken för lilla Kim som är överlycklig och firar borttagningen av hennes tandställning, men just nu låter filmkväll bättre faktiskt, jättemysigt skall det bli. Blir det inte av imorgon så åker vi väl dit ändå, alltid kul :).

Nu ska här brännas bilder innan jag börjar slappa av för att sen få mig lite tidig sömn. Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0