Och så var det söndag igen

Söndagen har spenderats med utstädning av garderoben och vidare med städning av hela rummet. Känns verkligen som att jag var tvungen att säga heeela rummet, för gud vilken tid det tagit! Men nu är det relativt snyggt här inne. Har städat ut en av mina hyllor och nästa vecka så blir det den andra, där alla mina kära gamla tjejbokklubbsböcker nu huserar. Måste seriöst bli av med dem på något sätt. Kanske borde sälja dem? Jag menar lite extrapengar just nu hade ju inte suttit fel ;). Och sen så är de alldeles oslitna egentligen, har ju bara läst de en gång. Har över hundra stycken också :o. Annars så får de åka ner i någon flyttlåda och ligga där tills jag själv får tonåringar (usch vilken tanke :S). Anyways, they have got to go :P. Tänkte framkalla lite bilder också, som får pryda min nu (nästan) alldeles utstädade hylla. Om jag bara får tummen ur -----.

Nu ska jag in i duschen och efter det måste jag repetera litegrann inför environmentalprovet imorgon. Sedan så är det ju faktiskt andra advent idag, så vid nio blir det glögg med pepparkakor och lussekatter :). Mamma bakade lussekatterna idag, och för att vara ärlig så har jag redan ätit typ sju stycken, men det finns lugnt plats för några fler, det är ju juul liksom..

Ha en trevlig söndag allihop :)!
Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0