Inte ens lönt att försöka.

Även om jag skulle försöka att typ make peace med min syster hade det inte gått. Vad som hände idag går inte ens att jämföra med det som hon gjort förut, men ändå. Fredag morgon kunde jag inte hitta mina nycklar, vilket ledde till att jag inte kunde komma åt mina skolböcker som skulle lämnats in. Självklart ställde jag mig själv till svars för det, för även om jag inte visste var fasen nycklarna hade kunnat ta vägen, så tänkte jag att det var ju klart att det var jag som gjort av med dem. I lördags kom jag hem klockan sju, utan nycklar. Mamma hade glömt att jag inte hade mina nycklar, och låst dörren. Jag satt utelåst till tio i nio. Ja TIO I NIO! Helveteslördag. Idag, så får jag reda på att det är min SYSTER som tagit mina nycklar. Vilken jäkla.... jubelidiot. Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Hon tänker inte alllllls på vad hon gör. Hon har alltså tagit mina nycklar, där hon mycket väl ser att min skåpnyckel också hänger, trots att hon vet att jag går i skolan varenda dag, och därför behöver mina nycklar varje dag. Hon vet också att det är jag som kommer hem först varje vardag, och även därför alltid behöver mina nycklar. But I guess it slipped her mind. Tss, nej. Hon tänker inte på hur hennes handlingar drabbar andra. Hon har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det.

Efter gårdagens inlägg tänkte jag att jag inte skulle ta ut min ilska över det här i bloggen, men ja, det får bli så här nu. Jag vet inte.. Kan liksom inte uttrycka det muntligt, så jag får göra det här, även fast det även här blir fel. Jag låter som en liten sur skitunge, men så får det helt enkelt vara.. Det kanske jag till och med är ;), you tell me.

Nu ska jag fortsätta med biologin
Pussss


Kommentarer
Postat av: niNi

HAHAHAHA så bitter, naw(L)

2008-06-02 @ 18:12:59
URL: http://nekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0