Mamma har humor iallafall

Haha kom precis på en sak som hände igår. Min mamma är vanligtvis den mest trögtänkte människan när det gäller att skämta (no offense, i love you). Igår när vi satt och åt ute så trillade en servitris med en hel bricka med tallrikar. Självklart så var ju fallet ganska roligt, men min mamma brukar vara den som tycker synd om personen och tycker det är elakt att skratta.

När vi lämnar restaurangen går vi förbi servitrisen ungefär där hon trillade förut. Då säger mamma:
- Angeliqua, ta det lugnt, det är tydligen halt här.

Alltså.. Jag blev jättechockad! Servitrisen hörde det! Visste först inte hur jag skulle reagera. Har min mamma blivit en av dom som skämtar elakt på andras bekostnad? Gillar jag det eller ej? Haha, hela min världsbild har satts i gungning! När mamma insett vad hon sagt så började vi gåspringa ut ur restaurangen asgarvande.. Hahaha hon är för söt.

Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHA, nej det är sant ;D

2008-06-29 @ 16:26:31
URL: http://sophieisaksson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0