My day was okay

Dayum, jag kan det där med rim alltså ;)

Haha, nej men vad har jag gjort idag? Vaknade vid tolv typ, tittade på Barnen i Bullerbyn på tv. Jag vet, jag är jättesöt. Sen var jag och åt på McDonalds (vägrar kalla det för donken) på Jägersro som en riktig oxiebo, vilket var efterlängtat och väldigt uppskattat, haha. Hihi, på kvällen så kollade jag på Harry Potter. Jag är så töntig jag vet, men jag älskar fortfarande harry potter och kommer alltid att göra det. Enda anledningen till att jag ännu inte läst om hela serien är att jag bryr mig alldeles för mycket om vad folk tycker om mig. Hahaha. Iallafall, det var femte filmen och jag satt precis som vanligt och blev besviken när jag insåg att Sirius, precis som alla andra gånger, dör i slutet.. Och när Dumbledore pratar med Harry i slutet. Åhh, det är så fint! Vem sa att man bara får gråta till romantiska dramer?

Blav precis uppringd av Emma på skype. Hon är i Schweiz och har haft värsta turen vad gäller att träffa 'rätt folk'. Okej, folk som går PrIB vet att väldigt mycket av vår sista termin har handlat om FN. Vi jobbade med model united nations i två månader osv. Emma, that lucky hrmhrm, är hos sin farfar i Schweiz. Farfarn jobbade tidigare som diplomat på FN i Genéve, och idag åkte dem till the General Assembly i Genéve (fattarni?!) och så fick hon gå omkring där helt fritt, och lyssna på en riktig FN-debatt. Dessutom, så märkte hennes farfar att hon var intresserad av själva diplomatarbetet och sådär och bestämde sig för att anordna en middag på tisdag, dit han bjudit en massa diplomater och folk som jobbar på FN. Det är inte rättvist. But I'm happy for her... :)

Nu ska jag väl försöka sova. Eller ska fortsätta läsa min bok först. Läser Flyga Drake, och jag lovar er, den är verkligen så bra som alla säger. Vill bara inte läsa ut den, läste halva igårkväll så jag tänker ta det lite lugnt .. Har sett filmen och hört en massa från andra, så nu vet jag vilka hemskheter som kommer komma, och jag vill inte läsa det. Uschhhhh, det gör ont i en när man tänker på det..

and the order of the phoenix cover   vi gillar :)  omslag


aj äm åff, puss

Kommentarer
Postat av: sona

nej läs den ich skiv om den va braa

2008-06-17 @ 12:30:22
URL: http://ssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0