Skärpning

Okej.. Jag läste tidningen imorse och hittade en artikel om min kompis expojkvän .
[titta här-> http://sydsvenskan.se/malmo/limhamn/article340203.ece]

Han ska alltså cykla från Smygehuk till Treriksröset på 15 dagar. Det är inte illa alltså :P. Medan Markus cyklar ända till Norrland, så kan jag inte ens ta cykeln inom Malmö :P. DET är illa. Tycker jag får skärpa mig nu. Herregud, vill inte ens jämföra min vikt nu med min vikt förra sommaren.. Inte för att jag brukar ha värsta kroppsnojor, men det är liksom bara ett faktum, haha. Skulle det nu vara så att jag inte skulle börja cykla för mitt eget välbefinnande, så borde man ju göra det för miljön. Även om buss är ett ganska miljövänligt alternativ, så är ju cykel bättre. Så nu ska jag börja cykla. Haha, se upp för mig på cykelvägarna Malmö för jag cyklar inte stadigt.

Min kompis kommer hem här snart, måste städa mitt rum innan :/. Allt gick bra med hennes lillasyster btw.
Adiooos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0