Tisdag

Vaknade av en telefonförsäljare idag. Finns det något mer irriterande? De ringer halvtolv på dagen och frågar efter någon vuxen i huset. HALLÅ, KLOCKAN ÄR ELVA! DE JOBBAR! Vad fasen? Om ni ska ringa vid den tiden, så skaffa en jäkla lista över folk som är arbetslösa/sjukskrivna och går hemma. Ring dem för helvete

Usch, jag har börjat svära som en borstbindare! Det ska det bli ändring på, lovar. Så vad står på schemat idag? Ska möta mamma i stan vid fem för att shoppa lite kläder, sen är det ju sverige-grekland ikväll! WAHH KOM IGEN NU! We have got to vinna, annars är we dead ;d. Innan jag möter mamma i stan måste jag skriva en uppsats om mig själv till våra CAS-ansvariga (vet inte vad jag ska kalla dem). De har tydligen inget liv, utan har bett varenda pribbare att skriva en uppsats där vi berättar om oss själva, som de senare kan använda som läsmaterial i sommar. Grattis. Och vill ni veta något roligare? De heter Ia och Mia. Höhöhö

Hade en jättemysig dag igår. Träffade ines vid halvfem (trettio minuter efter utsatt tid. HRMHRM). Vi hann med en massa prat, och allt känns jättebra i think :D. höhö. Hon fick handlat lite kläder medan jag supervised eller något, haha. Sedan såg vi Indiana Jones. Så himla pinsamt, vi var åtta personer i salongen. Hahaha, men det var jättehärligt för vi satt längst bak där vår kära filmstaden har soffor. Så vi hade en soffa var :D, jiettescheeeeent

Filmen var väl inte jääättebra. Visst var den spännande och så, men.. Usch, jag vill inte kritisera Spielberg, men gud vad han körde på sjuttiotalsfilm. Alla repliker var jättesega, och de flesta skämten .. Haha, ja. Inte jätte clever levererade om man säger så. Men vad fasen, Indiana Jones handlar ju bara om spänning, och den fanns ju där! Jag ska inte klaga, den var underhållande :)

Vi upptäckte även ett jättemysigt fik igår, tvärs över vårt gamla fik som blivit invaderat av 40-åriga män. Åt hallonpaj som var så hiimla god :)

Nu ska jag äta frukost med Våra bästa år, sen ska jag fixa med CAS-uppsatsen.
Puss, ha en trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0