Måndag

Ojojojoj min pappa flyttar på torsdag! Han är jättenervös, så gullig. Hade hoppats på att han skulle köra förbi Malmö på vägen ner, men han ska ta båten direkt från Norge till Danmark :/. Men ja, it makes sense, värsta omvägen annars ju. Tyvärr betyder detta att jag måste göra Ines besviken. Hon ville så gärna träffa honom :(. Höhö
Iallafall, så har jag repeterat lite gammal kemi idag. Haha är dock körd inför provet eftersom jag inte kan det nya, och bara har en dag på mig att plugga in det nya+repetera resten av det gamla. Det kommer ju inte fungera. Men whatever, jag gör mitt bästa och så får det bära eller brista. Väljer härmed att vara optimistisk: Det kommer bära!

Lycka till till mig med plugg och jobbintervju imorgon! Betygssnack på social science med.. Får tillbaks proven :/. Usch, vill verkligen inte få min första fyra i social science sista veckan i skolan:P. Fast jag skulle ju vara optimistisk, så jag hoppas in i det sista på att det gick bra! :)

Godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0