Uppdaterat profilen nu

Woopsie, upptäckte precis att om man trycker på min profil på bloggen, så kommer det upp att jag är en 20-årig kille. Well, I'm not. Haha vet inte om jag presenterat mig riktigt, men är 16 år, fyller 17 i juli. Går just nu PrIB, vilket är ett förberedelseår för International Baccaulareate (tror jag stavar rätt); en 2-årig internationell linje som får de flesta att duka under. Förhoppningsvis klarar jag det och är utexaminerad om sisådär 2 år och några dagar :)

Är född och uppväxt i Sverige, har en svensk mamma men en pappa från Sierra Leone. Han bor i Norge, men är på väg att flytta till Paris där min släkt från hans sida bor. Jag bor i Sverige med min mamma, styvpappa, syster och varannan vecka även styvbror. Hälsar på min pappa så ofta jag kan, så lugn, har inte en massa daddy issues ;). Vi är väldigt nära och avståndet har nog bara gjort vår relation starkare. Ska spendera sommaren med honom i Paris, vilket kommer bli så himla nice. Med dit ska min bästa kompis Ines och vi ska göra Paris gator så himla osäkra! Haha, ja det var väl allt från mig :)

xoxo angeliqua

Kommentarer
Postat av: wikke

Häftigt med Paris! :D

2008-05-16 @ 05:54:42
URL: http://wikke.blogg.se
Postat av: Alexandra

kul med paris =D

2008-05-17 @ 10:22:04
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0