Söndag

Vaknade senare än vad jag hade trott att jag skulle göra idag, men orkar inte stressa :). Har satt gränsen för vad jag ska göra idag jättelåg: ska göra klart en franskapresentation som borde ta högst en timme att göra. För idag vill jag ha söndag, en riktig söndag. Det sista jag behöver innan jag påbörjar följande stressvecka är ännu en skoldag. Ingen matte idag alltså. Prov på torsdag, men det fixar sig :). Som någon annan hade sagt (för jag använder aldrig uttrycket): Det e chilllll ;).

Min stackars katt har fått ögoninflammation eller något :(. Igår kunde han knappt öppna ögat, idag är det väl lite bättre. Han ska till veterinären för vaccinering på tisdag så har det inte blivit bra innan dess får de ju titta på det. Men det är så jobbigt att titta på honom när han är alldeles hängig och sjuk och knappt kan se. När vi är sjuka vet vi ju varför vi går omkring och mår dåligt, men han förstår ju inte varför han mår som  han gör. Stackars lilla Findus, i love him.

Nu ska jag in i duschen (läs: badkaret, usch miljön kan inte må bra av min vattenanvändning..). Sedan ska jag sätta igång med franskan så att jag senare kan ha söndag. Pusspuss

Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0