Gör blondinbella det, så måste ju jag!

Hejhej! :) Lagt märke till min bloggpaus, à la Blondinbella? Lovar, lät inte bli att blogga på grund av henne, har bara inte orkat. Har spenderat helgen hos min bästa kompis i Oxie, och verkligen bara tagit det lugnt. Tro mig, det behövdes. Har i princip sovit 13 timmar/natt och under dygnets vakna timmar har jag i princip gått omkring i vad som skulle kunna benämnas som en djuup dvala.

Men alltså, usch. Jag gillar inte Oxie. För att vara ärlig så hatar jag Oxie. Det enda positiva med stället är att min bästa kompis bor där, men jag har goda förhoppningar om att hon kommer att flytta inom snar framtid (hoppas varje dag, haha). Dessutom gick jag in på facebook idag, och alla tre människorna som visades under "people you may know" var oxiebor. Jag menar, hur repulsing är inte det? Oxiebor ger mig typ, panik. De påminner mig om hur jag var när jag bodde där: en osäker liten finnig trettonåring, haha. Och alla därifrån känner mig som den där lilla tysta som inte säger ett knyst utan låter alla andra prata i hennes plats. Det är inte jag längre, hoppas jag iallafall :). Nej, nu lät jag tankarna vandra iväg. Mamma kallar, vi ska se på mysfilm! Har inte haft tid att läsa igenom inlägget så det kan innehålla en massa fel. Ha överseende! Löööve you, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0