O to the nsdag

Hur har min onsdag varit? Luugn och kort känns det som. Hade som vanligt en väldigt lång skoldag från 8.15 till 16.20, men från det att jag slutade skolan tills nu känns det som att tiden bara flugit förbi.  Började fixa ett bröllopsfotoalbum på facebook vilket tog 10000 år, minst. Sedan har jag hunnit med ett bad och att läsa lite i Ondskan. Kan inte förstå varför jag fastnat så för den boken. Jag gillar ju  i n t e  Jan Guillo och har tidigare flera gånger bara gjort valet att avstå från den här boken. Men.. Jag älskar den. Idag under min håltimme i skolan satt jag ensam i skolbiblioteket och läste, och vid en tidpunkt satt jag i princip och skakade och fick värsta adrenalinkicken, PGA BOKEN (För er som läst boken så var det då han blev utmanad i rutan). Så jäkla konstigt, levde mig in i den så himla mycket. Läskigt nästan. Visar verkligen hur duktig Jan Guillo är på det han gör, hur konstig han nu må vara i verkligheten. Dessutom sägs det ju att delar av Ondskan är självbiografisk, så lite underlig och annorlunda får nog lille Jan vara.

Nej, gud vad jag är trött. Hör hur det jag skrivit låter, höhö. Ska göra ett par mattetal nu innan jag går och lägger mig. Hörs imorgon bloggen :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0