My english essay is finally done.

Äntligen är engelskauppsatsen klar. Eller ja, den har vart klar i en timme, men sen kom Emms in och ringde upp mig på Skype för att hon hade lite skvaller. Och ja, omg, vet inte vad jag ska säga, eller hur jag ska kunna hålla tyst om det. But I will. Ines, I'll tell you tomorrow though, du kommer typ dö du med. Oh my god, oh my god, oh my good.

Iallafall engelskauppsatsen är klar, jag är nöjd and I am going to bed. Btw så fick jag tillbaks min svenskauppsats idag. Fick en sexa, så jag blev jättenöjd och ja.. asglad! Där ser du, elaka svenskalärare.. (vi har haft lite issues de senaste veckorna, kommer inte ihåg om jag berättat om det i bloggen)

Godnatt allihop :)

Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: nej inte än, ska nog leta lite :D



hur är det med dig idag då?

2008-09-30 @ 12:16:17
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0