Usch och puh!

Hej bloggen :). Gick hem från skolan idag efter att engelskapresentationen och CAS-mötet var avklarade. Orkar verkligen inte vara sjuk nu, får panik av att missa skolan. Innan var jag nämligen en sån som kände att "usch nu är jag lite förkyld, jag stannar hemma", medans jag nu tydligen har blivit personen som måste tvinga mig själv att gå hem när jag har feber, även fast det idag bara handlade om en ynka fransklektion som jag missade. Men gick iallafall hem idag och lade mig för att sova och sov i kanske fyra timmar. Mamma kom upp och hittade mig brännhet i pannan. Borde kanske stanna hemma imorgon men, but I dunno, sjukligheten går upp och ner. Ibland så är jag pigg medans jag ibland är typ död. Gud vilket roligt inlägg det här var då:P. Tycker nästan synd om er för att ni behövt läsa det, haha. Lovar att jag kommer bjuda på mer exciting och upplyftande grejer, så fort jag bara frisknar till. Har inte sett One tree hill än förresten. Ska titta nu, är jättejättejätteförväntansfull :). Vet dock inte om jag kommer hålla mig vaken under hela avsnittet, men jaja, jag måste få reda på hu det står till i den här jäkla beroendeframkallande serien så jag sen kan lägga det bakom mig och sova gott i natt.. Haha, ni får ha det så bra iallafall. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0