What's a girl to do?

Sorry för den dåliga uppdateringen, har haft idétorka och heller inte orkat skriva ner mitt dagsschema varenda dag, vilket jag annars gör när jag inte kommer på något annat skriva om. Nu är det dock så att jag har ett problem. Var nämligen ute i stan idag och fick lite skor inhandlade. Ett par vita Converse - älskar dem och ett par svarta stövlar som jag inte är lika crazy about.

Det är då dem här svarta stövlarna, bootsen, call them whatever you want, som står för problemet jag nämnde. Vet inte om det var så smart att jag köpte dem. Hittade ett par bruna stövlar som jag typ fell in love with. Hade dock tänkt hitta ett par höststövlar för högst 600 kronor. Dessa här bruna kostade 800 kronor, och så stod jag då och vägde fram och tillbaka om jag skulle ta dem eller ej.
 
Då hittar jag ett par svarta stövlar för 399 kronor, och tänker typ "men gud, vilket klipp!!". För de såg ju ändå helt okej ut. Och så stod jag där och fortsatte väga fram och tillbaka - ska jag ta dem som passar min SNÅLA budget så att jag får en massa pengar över till annat, men som jag inte är förälskade i, eller ska jag ta dem som faktiskt swept me off my feet, men som kostar 200 kronor mer än vad jag hade tänkt lägga på dagens skoshopping? I ett försök att vara pengasmart (vilket jag inte är särskilt ofta) så valde jag dumt nog dem svarta. Varför gjorde jag det? Jag har ju faktiskt råd att köpa ett par stövlar för 800 kronor. Så varför i hela friden valde jag de svarta jädrans stövlarna? Nu står de här och hånler mot mig, de satans skorna som jag fick köpt för 399 kronor. Och vet ni vad? Jag har inte kommit till det värsta än.. De var nedsatta med en hundralapp, så jag vet inte ens om jag kan byta dem (!). WTF am I suppose to do? För även om jag tyckte att dessa svarta stövlarna var helt okej i affären, så hatar jag dem nu. Jag hatar dem, alltså verkligen, jag stör mig på dem. Nej, nu packar jag ner dem. De ska tillbaks, I don't care.

Dagens i-landsproblem löst (läs: förhoppningsvis löst, vet ju inte om jag får lämna tillbaks dem).

Kommentarer
Postat av: Ayla

Japp den frågan är rejäl har dock kommit igång lite med den nu, börjat fatta den ena boken, nu ska jag bara fatta den andra & då blir det bra :) haha



ha en bra kväll/natt :) hehe

2008-09-27 @ 23:56:28
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha jag är redan smått fast ;D

2008-09-28 @ 00:00:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0