Är detta ett skämt eller?

Windows Live(TM) Messenger Service-personalen säger:
Viktigt servicemeddelande: Som en del av en systemuppgradering måste du ändra din e-postadress till att fortsätta logga in på Windows Live(TM) Messenger Service. För att försäkra dig om att din åtkomst inte är blockerad och för mer information, gå till http://support.microsoft.com/gp/Messenger/sv

Okej, så detta kom precis upp i ett konversationsfönster på min msn. Mejladressen som meddelandet kom ifrån är på fullt allvar [email protected]. Sjukt skumt. Några hackers som håller på, eller är detta på allvar på något sätt? Min msn fungerar iallafall inte som vanligt. En tjej som precis skulle lägga till mig i sin lista fick ett meddelande där det stod att min msn var ogiltig. Vad är det som pågår? Sjukt irriterande i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja, det verkar väldigt skumt.

2009-04-08 @ 04:44:09
URL: http://www.bazuoka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0