Barn är inte bra för pluggandet

Jag har ihärdigt försökt att skriva min labb i ESS hela dagen. Det har dock inte gått så bra eftersom de två prinsessorna Emma och Lina insett hur underhållande mitt rum kan vara. Undrar ni varför jag är M.I.A ikväll så är det iallafall för att jag sitter och försöker få färdigt den dumma labbrapporten. Har lyssnat på Timo Räisänen hela dagen. Vissa av hans låtar är så himla energigivande att man liksom inte kan bli trött. Inte ens av två småflickor som pratar som om de aldrig gjort någonting annat. Eller ut av pluggandet. Emma och Lina uppskattade inte honom särskilt mycket dock. Även om de gillade att hoppa runt till Sixteen. Men vem gör inte det?

Nu har mina kära kusiners pappa kommit och hämtat dem. Gud vad tomt det blev. Saknar redan deras tjatter!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackars, men du får säkert träffa dem snart igen!!

2009-04-14 @ 09:23:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: QuaCKfood

vadå M.I.A? I don't get it... :$

2009-04-14 @ 16:00:31
Postat av: angeliqua

Haha gumman, ibland undrar jag hur mkt som egentligen finns emellan dina små fina öron. M.I.A refererar alltså inte till ditt namn, utan till M.I.A som någon som har gone missing. Äru med? :D

2009-04-14 @ 16:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0