Det här var inte mitt verk!

Inatt när jag och Insan var mitt inne i vårat alla-tv-program-som-vi-negligerat-på-grund-av-skolarbete-maraton så hände en jätterandom grej. Jag skulle ta upp mitt colaglas, också gick det helt plötsligt itu! Ovandelen av glaset lossnade i stort sett ifrån botten! Hur är detta ens möjligt? Det lät *pop* också lossnade hela glaset ifrån den nedre delen. Jag förstår ingenting! Jag vet att jag är den klumpigaste ut av de klumpigaste och att jag inte sällan lyckas välta över t ex stolar och bord då jag försöker smyga mig in i ett klassrum och sådär. Jag vet att jag är klumpig, men gud, det här var väl ändå lite att ta i? Det finns inte på världskartan att jag skulle kunna vara tillräckligt stark för att kunna slita itu ett sådär tjockt glas! Så, ni som läser fysik och vet hur sådant där fungerar, hur var det här möjligt?

glas-incidenten

glas-incidenten

glas-incidenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0