Får jag Ben så kan du få Jerry.

"Hallå på dig! Hoppas allt är fantastiskt fint och att du njuter av påskhärligheterna. :) Påskharen kommer en dag för tidigt i år, jag har nämligen en glad nyhet till dig - Du är en av vinnarna till en Ben & Jerry´s glasscheck!!!"

För ett par veckor sedan när jag var desperat efter att få komma till Peace and love (ja, egentligen är jag fortfarande det, men det kommer helt enkelt inte hända), så var jag med och tävlade om biljetter inne på deras hemsida. Tydligen så kammade jag inte hem den vinsten, utan vann istället en liten glasscheck på 55 kronor. Grattis. Någon som vill spendera fredagskvällen med mig och mina bästa vänner Ben and Jerry?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0