Första april-skämt i toppklass.

Jag är youtube beroende. Är jag hemma så har jag alltid en spellista igång lite sådär i bakgrunden. Gick precis in på min kära videoencyklopedi, och plötsligt så vändes allt upp och ner. Bokstavligen. Sajten har launchat 2009 års bästa aprilskämt. Skynda er in så ni får se det, för det är ändå ganska så jäkla bra gjort. Jag, som har väldigt lätt för att bli yr och illamående blev dock rätt ställd och var tvungen att trycka bort rutan som visade min kära Hellström upp och ner. Här följer en printscreen:



Vill man då ha hjälp med att använda den nya layouten så medföljer även en liten guide:

Det är dålig humor när den är som bäst. Precis i min smak alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0