Datumet för våran bal är satt!

And the countdown continues.. Lördagen den 22:a maj hittar ni mig och mina favoriter i världens finaste klänningar utanför Hilton i Malmö. (Tänkte bara tipsa eventuella friare om att det kommer att finnas en massa ögongodis där den kvällen.) Skoja. Fast det stämmer ju dock. Hö-hö. En sak bara. Att balen är den 22:a maj innebär att den 23:e maj kommer att bli något 'seg'. Den 23:e maj innebär för mig, Emma, Vix och några till dagen innan våra sista exams. Det lär ju inte bli särskilt mycket pluggande den dagen liksom. Dock så tror jag att mitt sista franskaplugg kommer att bestå av att titta på en massa franska filmer och läsa franska tidningar. Typ. För att komma in i det liksom. Kanske slår jag till och med min kära farmor en pling den kvällen. Hon blandar ihop engelskan och franskan så mycket att man gör bäst i att helt enkelt enbart prata franska med henne. Så gör jag nog. Farmor, vänta dig ett samtal från ett pratsuget, bakfullt barnbarn den 23:e maj nästa år. Vi kan prata så länge du vill.

Bal den 22:a maj alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0