Om jag hade lite kraft kvar att ge dig

Det gör ont att säga det här, fast jag undrar om inte Kent förtjänar att kamma hem en grammis för årets bästa svenska album. Förlåt Lasse, förlåt. Det är liksom så här att även om Winnerbäcks nya album är älskvärt så är Kents helt fenomenalt. It's like my own personal brand of heroine, för att halvquota en viss tonårsromanskaraktär. Anser fortfarande att Lasse är betydligt duktigare än Jocke Berg, men i just det här fallet så segrar nog faktiskt den sistnämnda. Nedan finner ni Vals för satan (din vän pessimisten). Titeln avskräckte mig seriöst lite till en början. Dock så är jag helt såld på den nu. 2:56 in, säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0