Nyårsafton: T minus 24 hours

Två dagar kvar av 2009. Listbesatt som jag är kommer nu min egen sammanfattning över de låtar som gått varmast i min iPod 2009. Direkt rippat från lastfm, såklart.

1. Lars Winnerbäck - Timglas

 

2. Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu


3. Melissa Horn - New York


4. The Killers - Mr. Brightside


5. Joshua Radin - Only you


6. The Sounds - Night after night


6. Håkan Hellström - Kom igen Lena!


7. Håkan Hellström - Ramlar


7. Paolo Nutini - Candy


8. Kent - Vals för satan (din vän pessimisten)

 

8. The Killers - Glamorous indie rock and roll



8. The Killers - Somebody told me


9. Håkan Hellström - Hurricane Gilbert


10. Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

 

Finfin lista från ett finfint musikår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0