Jag trodde inte jag skulle få det här priset eftersom..

Catchade ni Håkans beryktade kupp mot Kleerup på Grammisgalan i onsdags? Hur kan man inte älska den här personen och allt han gör? Att Kleerup fick så många fler juryröster än Håkan vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Förlåt mig, men vem fasen är Kleerup? Tydligen någon fjant som hade ihop det med Carolina Gynning.. Svenska folket visade ju sig dock ha en oväntad bra känsla för musik! Nedan hittar ni min nya youtube-favorit, hoppa fram till 1:15 ifall ni egentligen inte bryr er om prisutdelningen:

"Jag trodde ju att Kleerup skulle få det här priset eftersom du och Kleerup, ni har ju... Ja, ehm.. Så jag satt ju och groggade här borta.." (Också tackar han Gilbert två gånger, himla sött det där)


Kommentarer
Postat av: Julia

haha tack:D:D

åå håkan:D:D har sett honom några gånger i haga:D hahah jag blev helt skakis:D:D

2009-01-16 @ 20:51:49
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0