Där satt den!

Att min blogg inte är ett ställe där det snackas mycket fotboll är ingen nyhet. Vid sådana här tillfällen kan jag ju dock inte vara tyst. För även om det bara var mot Malta och Zlatan bara gjorde ett mål så var det mer än vad vårt landslag åstadkommit på väldigt, väldigt länge. Hade nästan glömt känslan. Nu kommer jag ihåg varför jag älskar landslagsfotboll så himla mycket. Grattis killar, grattis Sverige. Nu hoppas vi bara att det håller ända fram.

Sedan så tycker jag att Källström och Zlatan kan ta och släppa deras lilla tvist. Nja. Källström får släppa den, Zlatan vet att han är bättre och seriöst så tror inte jag att han bryr sig om lilla Kim. Heja Zlatan, heja Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0