1-0 till youtube

Nehej! Detta är nästan skrattretande! Fick ju med mycket möda upp alla mina klipp ifrån Håkan-konserten på youtube igår. Ja, det trodde jag iallafall. Tills jag insåg att jag laddat upp fel klipp. Vill strypa någon. En executive på youtube corporations hade suttit bra. Haha, gahh. Kommer ihåg en artikel jag läste för ett ganska bra tag sedan som handlade om svenskars stressvanor. Kommer inte ihåg det exakta procentantalet men det var en jättestor del av svenska folket som upplevde att just internetsurfande var stressande. Nu förstår jag vad de menade.

Nåväl, det är bara att hoppa upp på sadeln igen. Tar inte så jäkla mycket energi egentligen, det är bara irriterande när det går fel. Så fort jag är klar här ska jag sätta igång med min engelskauppgift. Ska göra en Language Biography av mig själv. Typ spåra mina språkvanor tillbaks till föräldrar och släktingar, identifiera olika källor till varför jag pratar just de språken som jag gör och hitta anledningar till att jag använder de språken på de sätt jag gör. Väldigt intressant om jag får säga det själv :). Vi ska diskutera var och ens biografier på lektionen imorgon och med tanke på att jag går IB (med folk som pratar hur många språk som helst och har en fruktansvärt intressant bakgrund) lär det nog bli en ganska intressant timme. Där ser ni, skolan kan vara positiv ibland!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0