Förlåt, men detta måste sägas!

Vet att jag snackat mycket Hellström i mina sista blogginlägg. Ber om ursäkt för det. Men måste bara skriva det här, för jag storknar snart! Jag ska se Håkan två gånger i sommar! Peace and love den 22-27 juni har jag kanske redan nämnt. Det blir att se Håkan på festival för första gången i hela mitt liv. Hur bra kommer inte det bli?!

Nu har programmet för årets sommarspelningar på Liseberg även släppts. Och gissa vem som är inbokad till den 18 september? Jo, Håkan Hellström. Trodde verkligen att han skulle boka in Liseberg i sommar, men nu när jag fått det på papper känns det så jäkla bra. Håkan två gånger i sommar. För mina kära vänner som under hösten/vintern vant sig vid mina utrop i stil med "Idag är det 91 dagar kvar till Håkan!", "Idag är det 46 dagar till Håkan!!" eller "Håkan om treeeeeeeeeee dagar!!!", har jag även lite nyheter. Nu sätter nedräkningen igång igen, så stoppa in öronpropparna eller joina mig i min glädje. För jag ska se Håkan Hellström två gånger i år!! Juni och september. Jag är helt lyrisk. Fyfan vilket år!

Lisebergssläppet firar vi med världens bästa Tro och tvivel. Kanske sådär tredje gången jag sätter in ett klipp med den här låten nu. Men vad spelar det egentligen för roll? Den är ju så bra. Måste bara säga att jag tycker att gitarristen Simon Ljungman är så sjukt cool :b. Här favoriseras minsann inte Håkan och hurricane ska ni veta! Alla i bandet är faktiskt grymma om jag ska vara ärlig. Snacka om att de gav en riktig show hela gänget på konserten i februari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0