Jag, ett galet fan? Kolla på honom då! (pekar)

Hm okej. Att säga att jag är ett stort fan av Håkan Hellström är ingen underdrift. Kan liksom själv erkänna att jag tog ett flertal glädjeskutt då en musiklärare från Gävle önskade Klubbland på radion imorse. Att klockan var 6.50 på morgonen hindrade inte mig ifrån att skriksjungande dansa igenom hela huset. Har iallafall dock insett att det finns folk som är värre och mer extrema än jag. Gick in på mitt youtube-konto precis, och såg att jag fått ett mejl där. Det var någon som ville att jag skulle lägga till honom på msn för att denne ville prata med mig om Håkan Hellström. Mejlet löd seriöst:

Ämne: Håkan Hellström
Tjena, har du MSN lr något? adda mig på [email protected]

måste tala med dig -------- :)

Så jag lade ju till personen i min kontaktlista för att fråga vad det var han ville. Ja, det verkar alltså som att det handlar om en han. Vad killen ville veta var ifall originalen av mina klipp var av bättre kvalitet än de jag lagt ut på youtube, om ljudet var bättre på dem. Han ville alltså ha mina klipp!

För det första: nej, de kallas mina klipp av en anledning. För det andra: vad skulle människan egentligen göra med dem? Har denne en samling av Håkan-klipp ifrån alla konserter han någonsin gjort? Bränner kanske människan ner alla insamlade klipp på dvd-skivor så att han sedan kan titta på dem på sin widescreen-tv i vardagsrummet? Och är det kanske så att personens hyllor är fyllda av dessa dvd-skivor med klipp på Håkan Hellström? Ja, jag skulle inte tvivla på det. Har sparat det konstigaste till sist: han är 26 år. Det är en 26-årig man, som för några veckor sedan var på sin 22:a konsert med Håkan. Och gissa vad han hade för profilbild på msn. You guessed it; en close-up på Håkan.

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0