Melissa Horn

Ikväll bär det av mot Palladium för en lite annorlunda konsert. Jag och Insan ska se Melissa Horn - tjejen med den vackraste rösten i världen. Jag hårdpluggar nya skivan nu, för jag har faktiskt inte lyssnat så mycket på den eftersom att första skivan var så pass fenomenal. På första skivan finns det minst tre låtar som alla platsar bland mina favoritlåtar genom tiderna. Fast andra skivan verkar också rätt fin. Dock blir det nog ingen allsång under de låtarna (de som sitter runtomkring mig kan pusta ut). Nej men skämt åsido så ska det bli en väldigt trevlig kväll, trots att det inte är någon hopp/skrik/sjunga med-konsert som står på schemat. Nu ska jag in i duschen och låtsas som att jag inte alls är slutkörd efter dagen, ösa nya skivan och försöka få i mig något att äta. Nedan finner ni en av låtarna som jag hunnit fastna för på nya skivan. Den heter Lät du henne komma närmre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0