Stora problem

Min dators hårddisk är full. Eller nästan. 9,57 ut av 252 GB är ledigt. Jag har aldrig varit med om det här förut. Vad är det meningen att man ska rensa bort? Allt jag har på min dator är nödvändigt. Jag menar, jag kan ju inte ta bort mina tre år gamla lost-avsnitt eller mina underbara filmer (typ Systrar i jeans och What a girl wants), ellerhur? Nej men seriöst så varken vill eller orkar jag  rensa bort särskilt mycket, så det får åka in på den bärbara hårddisken så länge. Senarelägger som vanligt att ta itu med saker. Menmen. Labbrapporterna som lagts på hög eftersom jag chillat hela veckan ska ju tas itu med. I love my life. Glad smiley. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0