Chilla, vi har ju loooov

Göööööeeeeeeeeeeääääääääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Det där lätet skulle då uttrycka hur härlig min helg har varit. För andra så har jag bara spenderat en helg hos en kompis i Oxie, men för mig så har det nästan varit som en helg i paradiset. De här två dygnen har i stort sett bestått av att sova tretton timmar per natt, kolla på film, kolla på tv, läsa (eller spendera quality time with Bella and the Cullens), äta bästisens mammas hemlagade mat (bara den hade vart nog för en toppad helg) och glida runt i pyjamas. Så medans ni andra festat loss till David Guetta och sådant där fint (frågetecken på fint), har jag alltså väldigt fint uttryckt chillat.

(Dessutom så har jag ju då fått lite kvalitetstid med människan som snart lämnar mig för att spendera en månad i Spanien. Jag känner mig sviken och kvarlämnad och har därför ingen lust att nämna hennes namn.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, i love you äniwäj <3

2009-10-27 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0