Shit, fan, shit, fan, shit, fan.

Fan, shit, fan, shit, fan, shit, fan. Meddelande på Winnerbäcks hemsida:

2009-10-16 Som ni säkert sett så är det en del konserter som nu är utsålda. De som står närmast i tur och som nu bara har ett 100-tal biljetter kvar är Stockholm (dag4), Malmö, Växjö och bägge konserterna i Linköping.

Skrevs alltså den sextonde. Har missat det totalt, brukar ändå vara inne och titta så att inget sådant orobådande skulle dyka upp. Biljettköp imorgon alltså. Det finns biljetter kvar nu. Fan, fan, fan för att man inte har ett mastercard och kan klicka hem de meddetsamma istället. Kommer väldigt väl ihåg känslan i september förra året när jag missade Håkan Hellström på Mejeriet i Lund. Herregud, jag var ju helt knäckt i flera veckor. Är kanske lite mer stabil när det gäller sådant nu (haha), men hade blivit grymt besviken om det här skulle gå fel. Jag behöver ha den 20 november att se fram emot. Lasse är duktig som få och jag ska äntligen se honom live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0