Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Du min vän i livet
Jag får liksom ingen ordning
Jag fattar alltihop
Ett sällsynt exemplar
Fribiljett mot himlen
Köpenhamn och överallt
Berätta hur du gör
Du som reser mig
Järnvägsspår
Kedjebrev

Winnerbäcks nya album Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen har gått ganska varmt i mina högtalare de senaste dagarna. De flesta låtarna har redan bitit sig fast ordentligt. Även om jag inte riktigt kan peka ut orsaken så har de tre sistnämnda låtarna inte riktigt satt sig hos mig dock. Väldigt konstigt eftersom alla verkar ösa beröm över dem. Nedan finner ni iallafall Du min vän i livet. Den är rätt fin, den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0