I sommar

Då ska jag på festival. Bara för att jag vill det. Och för att jag inte gjort det under mina tidigare tonår. Och för att jag inte vet vad jag har möjlighet att göra sommaren efter. Då när det är meningen att jag ska vara vuxen och ansvarsfull och planera universitetsliv. Vet inte vart det blir. Antagligen Siesta för att det kostar blygsamma 800 kronor och för att Hässleholm bara är en pågatågsresa bort. Och för att det hade bäddats in så fint emellan mitt sista skräckexam (som kommer vara ett riktigt frälsarexam när det är överstökat) och studenten (det pirrar från tårna och upp i hela kroppen bara av att skriva ordet) veckan efter. Fast givetvis inväntar jag bandsläppen innan jag bestämmer något. Skriver det bara för att det är det jag tänker på och längtar efter nu, klockan 03:23 en fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0